La Generalitat confia el seu sistema per interceptar comunicacions a l’empresari que se’n va emportar Eurovegas a Madrid

El departament d’Interior ha adjudicat el “suport i manteniment” del sistema per interceptar comunicacions dels Mossos d’Esquadra a l’empresa EXCEM, de David Hatchwell, responsable de portar Eurovegas a Madrid i vicepresident de la comunitat jueva a Espanya. L‘encàrrec, d’uns 700.000 euros per 2 anys, s’ha fet negociat i sense publicitat. La tecnologia utilitzada és, segons la pròpia empresa, provinent d’Israel i la Xina.

Utilitza un sistema anomenat RELIANT, que segons EXCEM serveix per  la ” Interceptación legal e inteligencia procesable en menos tiempo

RELIANT intercepta, filtra y analiza comunicaciones específicas de voz, Internet, satelitales móviles y fijas, y comunicaciones celulares en conformidad con mandatos de interceptación legal.

RELIANT intercepta y transmite comunicaciones en conformidad con ETSI, CALEA y normas y regulaciones de interceptación legal de todo el mundo. Este sólido centro de monitoreo combina análisis, enriquecimiento de información y herramientas de investigación en una única solución para una inteligencia más rápida y valiosa. Las herramientas de monitoreo intuitivo pueden aumentar significativamente la productividad al permitir a las organizaciones generar más inteligencia de las mismas fuentes en menos tiempo y con el mismo personal.

RELIANT se basa en dos décadas de experiencia por parte de Verint en la entrega de soluciones de inteligencia de comunicaciones que ayudan a agencias gubernamentales, del orden público, de seguridad nacional y de inteligencia en todo el mundo a detectar y neutralizar actos delictivos y terroristas.”

 

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s